Saskaņā ar 2014. gada pirmā pusgada rezultātiem vislielāko balvu skaitu rūpnieciskā dizaina jomā riepu uzņēmumu vidū ir ieguvuši Dienvidkorejas pārstāvji.
Šogad ir pasniegtas jau trīs prestižas dizaina balvas transporta jomā – Vācijas iF Design un Red un Amerikas IDEA (International Design Excellence Awards). Visos trijos konkursos tradicionāli piedalās - un arī uzvar - riepu ražotāji, un tā tas notika arī šogad. Turklāt tieši tāpat kā iepriekšējos gados acīmredzamos līderos ir izvirzījušās Dienvidkorejas kompānijas, ar kurām pašlaik neviens tā īsti nespēj konkurēt.
Hankook šogad ir kļuvis par divu balvu ieguvēju, kā arī divas reizes iekļuvis finālā.
Hankook Kinergy 4S (iF Design award).
Vissezonas universālās riepas pragmatiskiem autovadītājiem, kas augstu vērtē cenas un kvalitātes atbilstību. Ārējā un iekšējā riepu dizainā tika pielietota atšķirīga koncepcija, un to aprisēm vajadzētu atgādināt platlapu kokus ("vasaras'' sekcija) un skuju kokus ("ziemas" sekcija). Pirmajā gadījumā platie bloki uzlabo mašīnas manevrētspēju uz sausa asfalta, bet otrajā - daudzās lameles palielina vilkmes spēku un saīsina bremzēšanas ceļu uz sniegotas virsmas.
Hankook Ventus V12 evo2 (Red Dot award).
UHP klases sporta riepas ar tādiem augsto tehnoloģiju elementiem kā "3 D bloki ar speciālu trokšņa samazināšanas efektu". Aerodinamiskie padziļinājumi riepu sānos padara dizainu sportiskāku, savukārt Y veida bloki paātrina ūdens izkliedēšanu.
Hankook eMembrane (IDEA award, fināls).
Konceptuālās "hibrīda'' riepas spēj mainīt formu un kontakta virsmas laukumu atkarībā no nepieciešamības uzlabot saķeri vai samazināt rites pretestību. Patiesībā iFDesign un RedDo balvu šīs riepas saņēma jau pagājušogad, tāpēc šo projektu var uzskatīt par tiešām veiksmīgu. Šo riepu izstrādātāji ir Bens Zavala (Ben Zavala) no Cincinnati universitātes un Hankook inženieris O Ho Gjons (Oh Ho Kyung).
Hankook Tiltread (IDEA award).
Vēl vienas konceptuālas riepas, kas ir radītas sadarbībā ar Cincinnati universitāti. To konstrukcija sastāv no vairākām atsevišķām sekcijām, kas pagriezienos kustas neatkarīgi viena no otras, saglabājot kontakta laukumu. Tā kā šīs ir bezgaisa riepas, no caurdūrumiem nav jābaidās, turklāt var uzstādīt dažādu krāsu sekcijas..
Pagājušajā gadā Korejas riepu ražotājs Nexen ieguva visas iespējamās balvas par Nexen N9000 ar zibensveidīgajiem elementiem protektora rakstā.
Nexen N’Fera SU1 (iF Design award).
Riepas, kas ir optimizētas, lai panāktu maksimālu saķeri uz slapja ceļa ("A" Eiropas marķēšanas sistēmā), garantē arī optimālu stabilitāti un vadāmību, braucot ar ātrumu līdz pat 300 km/h. Arī šī riepas dažus savus elementus ir aizguvuši no dabas, piemēram, ''lokanības un ātruma iemiesojuma - leoparda - acs formu". Asimetriskais protektora raksts iekļauj sevī, par ūdens novadi atbildīgo, ārējo zonu, kā arī iekšējo zonu, kas ļauj uzlabot manevrētspēju, pateicoties paaugstinātajai bloku cietībai.
Nexen GreenHive Concept (IDEA award, fināls).
Konceptuālas riepas, kuru būtiskākā atšķirība slēpjas faktā, ka protektoru var nomainīt trīs līdz piecas reizes, kas ļauj būtiski pagarināt riepas kalpošanas mūžu. Patiesībā disks sastāv no divām daļām- ārējās un iekšējās. Vajadzības gadījumā starp tām var novietot jaunu protektoru, kas pēc uzstādīšanas sasilst, kļūst mīksts un spiediena rezultātā tiek izgrūsts uz ārpusi caur sešstūrainajām atverēm, tādējādi veidojot protektora blokus. Ar šāda nomaināmā protektora palīdzību var samazināt jaunu riepu ražošanai nepieciešamo resursu daudzumu.
Šo riepu izstrādātāji ir Čže Un Čžons (Jae Woon Jung), Sins Iļ Čhve (Seung Il Choi), The Ņjon Kims (Tae Nyun Kim) no Nexen, kā arī Min Ki Čžons (Min Ki Jung) un Sin Hun Kims (Seung Hoon Kim) no Kia.