Vredestein un Mansory prezentē kopīgu stendu Frankfurtes autosalona ietvaros



Apollo Vredestein un slavenie Mansory tūninga ateljē apvienojās, lai Frankfurtes autosalonā nodemonstrētu savas jaunākās tehnoloģijas.

mansory

Divu premium zīmolu kopīgajā stendā tika prezentētas vairākas jaunas un ekskluzīvas, ar Vredestein riepām aprīkotas, Mansory automašīnas, turklāt šajā izstādē Vredestein iepazīstināja publiku ar visvērienīgāko reklāmas kampaņu savas pastāvēšanas vēsturē, dodama tai nosaukumu #Rocktheroad.

1989. gadā dibinātās Mansory specializācija ir tādu luksusa zīmolu kā Rolls-Royce, Bentley un Aston Martin automašīnu tūnings. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 200 speciālistu, kuri ir spējīgi īstenot gandrīz jebkuru savu klientu vēlmi, savukārt Vredestein riepas tika izvēlētas ne vien tāpēc, ka ļauj izmantot visu jaudīgu automašīnu potenciālu, bet arī sava izteiksmīgā dizaina dēļ.

#Rocktheroad startēja Spānijas Ivisā šī gada 8. septembrī, un tai tika piesaistīti divas reizes par pasaules labāko dīdžeju atzītais DJ Hardwell un spāņu testu pilote Karmena Horda (Carmen Jorda). Mūzika, kā arī milzīgā sociālo mediju dalība bija galvenās šīs kampaņas sastāvdaļas, kas Vredestein reklāmas stratēģijā neapšaubāmi ir kas jauns.

''Šī reklāmas kampaņa signalizē par Vredestein nolūku turpmāk pozicionēt sevi savādāk, - atzīmēja Apollo mārketinga direktors Marks Paračāni (Marc Paraciani). - Esam nolēmuši fokusēties uz gados jaunāku auditoriju, kura mīl mašīnas un prot izbaudīt auto vadīšanas priekus.''

Colesa.ru

« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis