Car&Driver Extreme Performance klases vasaras riepu tests (03.2010)



 
1 vieta


Dunlop Direzza Sport Z1 Star Spec


Dunlop_Direzza_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

+Šīs riepas  lieliski sevi parādīja pāreju laikā no bremzēšanas uz  likuma veikšanu vai papaātrināšanos. Šīs īpašības padara šīs riepas īpaši piemērotas braukšanai ātruma trekā.

-Trokšņu līmenis ir tikai nedaudz lielāks par vidējo rādītāju.


2 vieta


Hankook Ventus V12 Evo

 

Hankook_ventus_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

 

+Ventus V12 Evo lieliski sevi parādīja uz sausa, gan slapja seguma, turklāt kļuva par vienām no klusākajām pilsētas apstākļos. Šīs vasaras riepas, salīdzinoši ar daudziem konkurentiem ir iespaidīgas rādītajos un sabalansētākas cenā.
+Saskaņā ar subjektīviem vērtējumiem, tās bija labākās trekā, kaut arī nodemonstrēja sliktāku apļa laiku nekā Dunlop.


3 vieta


Kumho Ecsta XS


Kumbo_Ecsta_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

Vispretrunīgākās riepas šajā testā.

+Labākie rādītāji testos uz sausa ceļa seguma.

-Uz slapja seguma saķeres radītājos tās tikai nedaudz pārspēja LingLong.



4 vieta


Bridgestone Potenza RE760 Sport 


 

Bridgestone_potenza_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

+Nodrošina lielisku stabilitati uz slapja ceļa .

+Šīs riepas saņēma vislabākās subjektīvās vērtējuma atzīmes brauciena laikā  pilsētas ielās. Tās ir ievērojami klusākas, nekā pārējās, bet no auto salona tās dzird daudz mazāk nekā Hankook un Yokohama.

-Slapjajā trekā rādītājos riepas galvenokārt  atradās saraksta lejasdaļā.

-Šīm riepām pietrūkst prognozējamības.


5 vieta


BFGoodrich G-Force T/A KDW


 

BF_Goodrich_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

+Lieliski rezultāti testā ar bremzēšanas efektivitāti.

+Saķere ar ceļu labāka par vidējo rādītāju.

-Riepas izrādījās visskaļākās no visām testa dalībniecēm.

-Lēni atjauno saķeri ar ceļu un slīd auto slaloma laikā.

-Tas ir 2002. gada modelis- visvecākais no testētajiem protektoriem.


6 vieta


Yokohama S.Drive


 

Yokohama_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

Sausā trekā Yokohama riepas neslikti atsaucās stūres pagriezieniem. Diemžēl, rezultāti izrādījās zemāki par gaidītajiem.

+Yokohama uzvedās ļoti paredzami un plānveidīgi uz slapja ceļa seguma.

+Braucot pa ielu Yokohama ripo ļoti klusi.

-Nepārliecinoša uzvedība braucot taisnē, padara tās par nepieņemamu izvēli īstiem ātruma entuziastiem.


7 vieta


Falken Azenis RT-615


 

falken_azenis_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

+Uz sausa ceļa riepas uzvedas sportiski, tādēļ ir pieņemams varints tiem vadītājiem, kam piemīt tieksme pārspīlēt savas prasmes.

+Zems ceļa trokšņu līmenis.

-Falken piemīt vismazākais protektora dziļums, no visām testa dalībniecēm. Šī iemesla dēļ Falken rādītāji uz slapja seguma bija zemāki par vidējo rādītāju.

-Riepas ir pārāk cietas, tādēļ  šķērsojot asfalta  šuves un salaidumus skaidri dzirdama protektora  zunēšana.


8 vieta


Nitto Invo


Nitto_invo_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

+Šīs riepas kursa  noturības un vadības precizitātes  rādītājos nostājas līdzās Michelin un Dunlop.

-Uz sausa treka seguma šīs riepas parādīja priekšpēdējo trases veikšanas laiku, turklāt, šāds sniegums bija gan apļa laikā, gan bremzēšanas testā.

-Acīmredzami nepietiekama saķere ar ceļa segumu.

9 vieta

LingLong L688

 
Ling_Long_157x118.jpg

Car&Driver verdikts:

+Divreiz mazākā cena, nekā vairumam pārējo testā pārbaudīto riepu.

-Milzīgi garš bremzēšanas ceļš-par 6,7 metriem garāks nekā Hankook.

-Vissliktākie rādītāji visās kategorijās.

« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis