Sacensību atmosfēra uz vēsturiskas ainavas fona, trasē sapulcējies milzīgs pūlis un sajūsmināti uzvarētāji – tāda ir „Deutsche Tourenwagen Masters” (DTM) vizītkarte Minhenes Olimpiskajā stadionā. Sestdien „Mercedes-Benz” komandas pilots Ralfs Šūmahers kopā ar savu komandas biedru Džeimiju Grīnu izcīnīja savu pirmo uzvaru DTM stafetē. Svētdien, individuālajās sacensībās Matiass Ekstroms, braucot ar „Audi A5 DTM”, pārspēja Džeimiju Grīnu, kurš stūrēja „DTM Mercedes AMG C-Coupé”, un saņēma vēsturiskā stadiona formā izveidoto balvu. Notikums, kura laikā netika piešķirts neviens DTM riska punkts, ar savu neparasto formātu patiesi sajūsmināja gan dalībniekus, gan līdzjutējus.
Stafete pirmo reizi tika rīkota šaurā, 614 metrus garā trasē. Komandas sastāvēja no diviem pilotiem, kuri pabeidza distanci trīs līdz piecu apļu robežās. Īsais, filigrāni izpildāmais sprints lieliski atbilda bijušā „Formula 1” pilota Ralfa Šūmahera stilam un prasībām, tāpēc viņš pilnībā varēja izmantot savas automašīnas „Ventus” sacīkšu riepu sniegtās priekšrocības. Rezultātā viņš kopā ar Grīnu pelnīti izbaudīja uzvaru, stāvot uz uzvarētāju pjedestāla augstākā pakāpiena. „Audi” komanda – Timo Šeiders un Adriens Tambejs – ierindojās otrajā vietā „Kad caur maratona vārtiem iebraucu stadionā, man uzmetās zosāda. Sestdien nedaudz paeksperimentējām ar riepu spiedieniem, un ļoti iespējams, ka tieši tas mums nodrošināja veiksmi finālā.”
Individuālajās „aci pret aci” sacensībās pilotiem bija jāsacenšas „nokauta” jeb izslēgšanas formātā, kā arī jāpaspēj izmantot pitstopi. Automašīnas tehniskais stāvoklis, pareiza riepu izvēle un spēja pieskaņoties mainīgajiem laika apstākļiem, kad karsējoša saule mijās ar lietusgāzēm svētdien ļāva uzvarēt Matiasam Ekstromam. Turnīrā Švēde pārspēja Džoiju Hendu, Martinu Tomčiku („BMW”), Geriju Pafetu un Džeimiju Grīnu („Mercedes-Benz”), no pēdējā sešpadsmitnieka nonākot līdz finālam. “Sausā laikā riepas mani pilnībā apmierināja, savukārt, kad lija, problēmas sagādāja riepu temperatūra, bet kopumā lielu problēmu nebija,” pēc uzvaras teica Ekstroms.
Šajā ārkārtīgi īsajā (tikai 614 metri) un šaurajā trasē veiksmīgu startu noteica vairāki faktori – braucot trasē, pilotiem bija jāpiemīt izteikti labai „pedāļu izjūtai”, ļoti svarīga bija pareizas riepu temperatūras izvēle, kā arī prasme izvēlēties optimālu trajektoriju, paātrinoties līkumos. „Ventus Race” riepas visiem 22 DTM pilotiem nodrošināja lielisku saķeri ar trases graudaino segumu gan sausā, gan lietus laikā “Faktiski mūsu riepas bija paredzētas liela ātruma sacīkšu trasēm, tomēr tās sevi lieliski parādīja arī šeit, šajā īsajā un šaurajā stadiona trasē – no sākuma līdz pašām beigām,” savos iespaidos dalījās „BMW” pilots Džoijs Hends.
Uz apbalvošanas ceremonijas vadītāju, „Hankook Motorsport” direktoru Eiropā Manfredu Sandbišleru lielu iespaidu atstāja gan komandu starti, gan arī stadionā valdošā atmosfēra: „Minhenes šovs ir lieliska iespēja prezentēt DTM sacensības milzīgam līdzjutēju pulkam. Mēs, ekskluzīvie riepu piegādātāji, ārkārtīgi priecājamies, ka esam šā unikālā autosporta notikuma daļa.
Vairāk informācijas uzziniet oficiālajā lapā hankooktiremotorsports.com