Hankook 2009 gada rādītāji



       Citi svarīgi faktori veiksmīgai Hankook attīstībai ir uzņēmuma pozīciju stiprināšana dažādos reģionos, kā arī izmantojot ekonomikas lejupslīdi, ir iespējams palielināt tirgus daļu, aktīvi reaģējot uz izmaiņām patērētāju pieprasījumā. Būdams līderis Ķīnas tirgū, Hankook par 54% palielinājis pārdošanas apjomus, pateicoties straujajai autobūves attīstībai Ķīnas automobiļu tirgū. Turklāt Hankook spēcīgā pozīcija Korejas tirgū ir būtiski palielināt uzņēmuma peļņu arī šajā reģionā. Kopējais pārdošanas apjoms Tuvajos Austrumos pieauga par 25%, un uzņēmums plāno turpināt palielināt savu tirgus daļu. Hankook riepas, kuras ražotas Eiropā, jau ir guvušas atzinību starp Eiropas pircējiem galvenokārt pateicoties ražošanas stabilitātei un produkcijas kvalitātei. 2009.gadā Hankook ievērojami palielinājusi arī savu sadarbību ar pasaules autoražotājiem, kļūstot par vienu no vēlamākajiem partneriem, pieaugot uzticībai šī Korejas zīmola produkcijas kvalitātei.

       Neskatoties uz visu, atzīstamu pieaugumu sasniedza arī UHP (augstas veiktspējas riepas, paredzētas, pamatā sporta auto) segmenta klases riepas, pateicoties tam, ka produktu kvalitāte tika atzīta riepu testos starp vadošajiem pasaules auto žurnāliem. UHP segmenta riepu pieaugums ir 9.6%. Īpaši strauja izaugsme novērota OE (oriģinālā aprīkojuma) segmentā pasaules un Ķīnas tirgos - attiecīgi 129% un 46%.

        Ņemot vērā teicamos rezultātus 2009. gada laikā, Hankook Tire nedomā apstāties pie sasniegtā un pārdošanas apjomus 2010.gadā plāno paaugstināt līdz 3.1 miljardam EUR. Turklāt Hankook ir sevi pozicionējusi kā uzņēmums, kas velta īpašu uzmanību jauniem un videi nekaitīgiem produktiem, tehnoloģijām, kā arī patērētāju drošības palielināšanai, izmantojot jaunus ieguldījumus pētniecības pasākumos.

        Seung Hwa Suh, Hankook Tire priekšsēdētāja vietnieks un izpilddirektors, sacīja: "Mēs esam lepni par saviem sasniegumiem 2009.gadā, kas izriet no stratēģijas tirgus dažādošanā un faktu, ka „Premium” klases kvalitāte joprojām ir mūsu prioritāte.” Suh kungs piebilda: "2010.gadā esam uzstādījuši jaunu mērķi - palielināt pārdošanas apjomus līdz 5.1 triljonam WONu un turpināt pastāvīgu izaugsmi visā pasaulē. Tāpat plānojam arī palielināt patērētāju uzticību mūsu zīmolam ar jauniem projektiem, lai uzlabotu ceļu satiksmes drošību un mazinātu kaitējumu videi."

        Arī Latvijā Hankook ieņem aizvien lielāku tirgus daļu, galvenokārt pieteicoties savu produktu cenas un kvalitātes attiecībai. Neskatoties uz riepu tirgus kopējo kritumu par 50% salīdzinot ar 2008.gadu, Hankook 2009. gadā pārdoto riepu apjoms ir samazinājies tikai par 15%, bet īpatsvars starp ražotājiem ir pieaudzis par 10%.

« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis