Hankook K107 Ventus S1 Evo K107 konstrukcija
Riepai ir unikāla konstrukcija, kas pie lieliem ātrumiem ļauj samazināt karkasa diegu stiepšanās kontakta laukuma zonā, tajā pašā laikā nodrošinot līdzsvarotu spiedienu plecu un centrālā zonās.Asimetriskā protektora viļņveida rievas ļauj nodrošināt lielisku riepas saķeri ar ceļu. Protektoru īpašu padara elastīgie viļņveidīgi leņķi, kā arī taisnie bloki, kas atrodas plecu zonā. Riepas ārējā daļā izvietots viendabīgs zīmējums, kas uzlabo stabilitāti un samazina rites pretestību.
Pateicoties augsti tehnoloģiskajam protektora zīmējumam un īpašajai riepas konstrukcijai, riepai piemīt lieliskās vadāmības un pārliecinošas bremzēšanas īpašības pat ekstremālās situācijās un pie lieliem ātrumiem. Četri plati kanāli un nelielas rievas, kas izvietotas riepas ribās, lieliski novada ūdeni no kontakta laukuma un maksimāli pasargā no akvaplanēšanas.
Centrālās daļas bloki nodrošina vadāmības stabilitāti un atgriezenisko saiti. Pateicoties zīmējuma elementiem, riepa brauc ļoti klusi, jo tiek bloķēta akustiskā disbalance.
Riepas ražošanas procesā tiek izmantots īpašs gumijas sastāvs ar lielu Silica daudzumu, kā rezultātā tiek palielināta riepas saķere ar ceļa segumu un samazināta rites pretestība.
Riepai ir izcili sabalansētas ekspluatācijas īpašības un drošs bremzēšanas ceļš gan uz mitra, gan uz sausa ceļa. Pateicoties šīm īpašībām, riepa ir labākā sava klasē.
Žurnāls | Izmērs | Vērtējums |
---|---|---|
![]() |
245/30 R20 | Labi |
![]() |
235/40 R18 | 2. vieta |
![]() |
225/45 R17 | 4. vieta |
![]() |
225/40 R18 | 1. vieta |
![]() |
235/35 R19 | 3. vieta |
![]() |
235/40 R18 | 4. vieta |
Vienmērīga spiediena sadale kontakta laukumā pagriezienos tiek panākta, kombinējot augsta blīvuma jostu no pastiprināta neilona ar tērauda jostām.
Bremzēšanas efektivitāte uz sausas un slapjas virsmas
Pastiprināts bremzēšanas spēks pateicoties pareizai attiecībai starp protektoru bloku garenisko cietību un cietību kontakta laukumā.
Sastāvs
Augstas dispersijas Silica komponente nodrošina optimālu efektivitāti uz slapjiem ceļiem.
Eksperimentu gaitā iegūtie sastāva parametri var tikt pielietoti saķeres efektivitātes noteikšanai uz slapjiem ceļiem.
Pa kreisi redzamajā grafikā tiek salīdzināts saķeres spēks ar slapja ceļa virsmu kā riepām ar K107 protektoru, tā arī parastajām riepām.
Protektora raksts
Rievas ar mainīgu leņķi
Ārējās viļņveidīgās taisnās rievas un dažādiem sānu virsmu slīpuma leņķiem piešķir protektoram arī inovatīvu izskatu, savukārt vienlaidu cirkulāro bloku cietība uzlabo kontaktu ar virsmu.
Trīsdimensiju viļņveidīgās un taisnās rievas
K107 riepas pārspēj parastās riepas pateicoties platajām taisnajām rievām protektora ārpusē un spējai saglabāt kontakta laukuma optimālo formu.
Kontrol tehnoloģija - tā ir Hankook Tire tehnoloģiju filozofija, kas atspoguļo koncepciju, ka riepai braukšanas laikā ir nevainojami jākontrolē mijiedarbība, starp vadītāju, automobili un ceļu. Tai atrasts pielietojums tādēļ, lai Hankook Tire produkcija patērētājiem nodrošinātu maksimālas prioritātes un vislabāko auto vadīšanas pieredzi braukšanas drošībā, komfortā, vadāmībā, efektivitātē un draudzīgumā pret apkārtējo vidi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Izpildījums | Drošība | Komforts | Ekoloģija |