Kā raksta Vācijas ikdienas lietišķais laikraksts Handelsblatt, Korejas uzņēmums Hankook sāk ierobežot Continental Eiropas tirgus oriģināl-komplektācijas (OE) sektorā.
Hankook jau komplektē ar savam riepām vācu kompāniju BMW un Volkswagen automobiļus un pēc Handelsblatt datiem, drīzākajā laikā sāksies piegādes arī trešajam vācu autogigantam – Daimler.
Kā paziņoja Hankook prezidents un ģenerālais direktors Eiropā Džins Voks Čojs (Jin-Wook Choi) savā intervijā laikrakstam Handelsblatt : „Uzņēmumam Hankook ir ļoti ambiciozs mērķis – mēs vēlamies kļūt par vienu no pasaules vadošajiem riepu ražotājiem. Tagad mēs esam 7. vietā Pasaulē un 6. vietā Eiropā”.
Handelsblatt raksta, ka „šobrīd cīņa ir iestājusies noteicošā fāzē, tā kā Continental konkurents ir noslēdzis kontraktu ar vieno no trim prestižākajiem vācu ražotājiem Daimler”. Pats Čoisa kungs gan izteicās diezgan piesardzīgi šajā ziņā, kaut arī apliecina, ka pēc BMW, uzņēmums ir noslēdzis vienošanos par piegādēm ar vēl vienu vācu auto uzņēmumu.
Vēl Čoisa kungs piebilda, ka Hankook ir nodomājis saglabāt savu galveno priekšrocību vadošo Eiropas uzņēmumu vidū – cenas starpību, kas, pēc viņa vārdiem, uz doto brīdi „joprojām ir 15%”.
Handelsblatt atzīmē, ka galvenais, kas pietrūkst Hankook Eiropā, ir zīmola atpazīstamība. Laikraksts citē savus avotus, kas ziņo, ka uzņēmums jau ir Vācijas čempionāta kluba Dortmundess „Borusija” sponsors, kā arī „paplašināt starptautiskā futbola izmantošanu”, sadarbosies ar UEFA.
Šī gada jūnijā Džins Voks Čojs apmeklēja Latviju un Hankook Master riepu centru tīkla Baltijas konferenci, kuras ietvaros tika apspriests jautājumu par tīkla attīstību Baltijas teritorijā.