"Hankook Tire" 2011. gada 1. ceturksnī uzrāda strauju izaugsmi



     Turpinot "Hankook" agresīvo pieeju topošajos tirgos, pārdošanas ieņēmumu rādītāji NVS reģionos, Latīņamerikā, Tuvajos Austrumos un Klusā okeāna Āzijas reģionos uzrādīja vienmērīgu izaugsmi. Sevišķi straujš pārdošanas ieņēmumu kāpums 38.4% un 21.8% apmērā salīdzinājumā ar iepriekšējā gada pirmo ceturksni bija attiecīgi Latīņamerikā un Klusā okeāna Āzijas reģionos. Darījumi Korejā, Ķīnā un Ungārijā sasniedza 18%, 19% un 59% pieaugumu salīdzinot ar 2010. gada 1. ceturksni. Sevišķi Ķīnā, kur "Hankook" jau ir galvenais riepu zīmols,  uzņēmums novēroja 33.9% izaugsmi rezerves riepu tirgū salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, kas uzsvēra to, ka "Hankook" zīmols piesaista vairāk Ķīnas patērētāju, jo valsts iedzīvotāji kļuvuši izvēlīgāki attiecībā uz automašīnām un automašīnu daļām.
    
"Hankook Tire" Ultra High Performance (UHP) riepu pārdošanas ieņēmumi turpināja piedzīvot spēcīgu izaugsmi ar 42.5% pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, ko ietekmēja augošā atzinība par augsto kvalitāti, ko reprezentē "Hankook". 2011.gada 1. ceturksnī "Hankook Tire" UHP (Ultra High Performance) riepu pārdošanas ieņēmumi OA (oriģinālā aprīkojuma) tirdzniecībā sasniedza fenomenālu rekordu. Uzņēmuma darbība Korejā vairāk kā divkāršoja pārdošanas ieņēmumus no UHP riepu piegādes iekšzemes autoražotājiem un pārdeva par 58.4% vairāk UHP riepu ārzemju automašīnu zīmoliem nekā pagājušajā gadā.
    
Seungs Hua Su (Seung Hwa Suh), "Hankook Tire" priekšsēdētāja vietnieks un izpilddirektors paziņoja: “Šī gada pirmajā ceturksnī "Hankook Tire" turpina pieredzēt pozitīvus rezultātus. Mēs ticam, ka "Hankook" ražojumu konkurētspējīgā kvalitāte devusi ievērojamu ieguldījumu mūsu noturīgajā izaugsmē laikā, kad globālā uzņēmējdarbības vide bija nestabila.” Su kungs piebilda: “Es domāju, ka šis būs tikai sākums dinamiskai izaugsmei 2011. gadā, kas tiks īstenota līdztekus mūsu globālo klientu apmierinātībai.”
    
"Hankook Tire" šogad svin savu 70. jubileju, un tā mērķis ir sasniegt ikgadējus globālos pārdošanas ieņēmumus 6.06 triljonu KRW apmērā un ar visaptveroša mārketinga palīdzību paplašināt uzņēmuma zīmola vērtību, ieskaitot ekskluzīvo sadarbību ar populāro, starptautisko salonautomobiļu sacīkšu sēriju DTM.  

2011. gada 1. ceturkšņa konsolidētā peļņa

(Vienība: miljons EUR)

1. ceturksnis 2010

1. ceturksnis 2011

Pārdošanas ieņēmumi

817.7

920.8

Pamatražošanas peļņa

131.5

114.6

*Sākot no 2011. gada, visiem darbības rezultātiem tiek piemēroti K-IFRS noteikumi. Attiecīgi, "Hankook Tire" konsolidētā peļņa par 2010. gada 1. ceturksni arī tikusi mainīta.

« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis