Hankook uzsāk futbola sezonu 2011/2012



Hankook uzsāk futbola sezonu 2011/2012     Riepu ražotājs Hankook pagarina savu ilgtermiņa dalību kā Eiropas top klases futbola partneris. Nākamajā sezonā 2011/2012 kompānija vēlreiz piedalās Vācijas Bundeslīgā, Anglijas Premjerlīgā, Francijas 1.līgā, A sērijā Itālijā, Spānijas čempionātā, kā arī Krievijas Premjerlīgā. Tam papildus Hankook atbalstīs arī piecus šādus Līgas čempionus nākamajā sezonā: „Borussia Dortmund” (pašreizējais Vācijas čempions), Vācijas vicečempions „Baier Leverkuzen, septiņkārtējais Francijas čempions „Lion” un septiņkārtējais Čempionu līgas uzvarētājs „Milan” (Itālija), kā arī Krievijas kausa uzvarētājs CSKA. Bez tam „Hankook paplašinās savu darbību un piedalīsies arī Zviedrijas futbola tirgū kā klubu IFK Gēteborga, GAIS Gēteborga un perspektīvā kluba “Djurgarden” reklāmas partneris. 

Champions League English Premier League German Bundesliga  Ligue 1 in France  Russian Premjer-Liga Serie A in Italy Primera Division in Spain 


     "Hankook”  vērojama pastāvīga un stabila tirgus aktivitātes izaugsme dažu pēdējo gadu laikā, īpaši Eiropas tirgos. Mēs to ņemam vērā ne tikai paplašinot ražošanas jaudas, piemēram, ievērojama mūsu elitāro Eiropas rūpniecības platību paplašināšana, bet arī ievērojami pastiprinot mūsu mārketinga darbību, īpaši mūsu galvenajos Eiropas tirgos,” – paskaidro DžinsVuk Čojs, “Hankook Tire” viceprezidents un kompānijas “Hankook Tire Europe” filiāles vadītājs.

    
Futbola sponsorēšana un reklāmas darbība Eiropā apliecina kompāniju
Hankook sporta vidē, kas ideāli sader ar jaunā riepu ražotāja zīmola emocionalitāti, dinamiku un sportisko stilu. Nākamajā sezonā kompānija pirmoreiz nodemonstrēs savu reklāmu lielākā Vācijas futbola stadiona perimetrā Vācijas galvaspilsētā Berlīnē un jaunā pretendenta uz čempiona titulu Bundeslīgā – kluba „Herta” mājas stadionā, kas piedāvā vietas  75 tūkstošiem skatītāju, kā arī tostarp Anglijas „Stedium of light”, kluba „Sunderland” mājas stadionā. Kā Vācijas pašreizējā čempiona BVB vadošais partneris un jaunais Krievijas kausa uzvarētāja CSKA jaunais partneris, bez tam Hankook aktīvi piedalīsies klubu mājas stadionos reklāmas pauzēs, kā arī preses konferencēs, intervijās un futbola līdzjutēju akcijās klubu mājas lapās. Turklāt kompānijas galvenie klienti un partneri var rēķināties ar ekskluzīviem ielūgumiem VIP zonās un ložās „Borusija Dortmund” Vācijā, Itālijas klubu „Milan”, „Lacio Rim” un „Palermo”, kā arī FK Valensija  Spanijā un Krievijas kluba CSKA stadionos.

     „Mūsu futbola sadarbība ir svarīga mūsu mārketinga komunikāciju daļa, īpaši ņemot vērā šī dzīvā, emocionāli elpojošā sporta veida ietekmi uz prātu, kas ideāli atbilst mūsu kompānijas filozofijai:  EMOCIJAS VALDA PASAULI.  Futbols ir viens no vispopulārākajiem sporta veidiem Eiropā un ir ļoti labi piemērots efektīvam kontaktam ar mūsu svarīgākajām mērķa grupām un mūsu markas atpazīstamības palielināšanai.  Ar to mēs ceram atbalstīt mūsu mazumtirdzniecības partnerus”, - saka He Se Ann, kompānijas
Hankook Tire Europe mārketinga un pārdošanas viceprezidents. „Mēs ļoti priecājamies, ka varējām sadarboties ar pašreizējo Vācijas čempionu BVB, Krievijas kausa ieguvēju CSKA, kā arī ar vairākiem Eiropas top klases futbola klubiem, kas ne tikai spilgti piesaka sevi caur iespaidīgu spēli , bet ir arī vieni no populārākajiem sava sporta veida pārstāvjiem, iekaro miljoniem sirdis visā pasaulē. Tie ir viņi, kas padara futbolu par zīmola sūtni mums, un mēs vēlam visiem un katram no viņiem veiksmi nākamajā sezonā”.

« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis