Izcils līdzsvars starp efektivitāti uz sausas un mitras virsmas, kā arī kontrolēta un precīza manevrētspēja braucot lielā ātrumā.
Samazinātās rites pretestības un optimālā profila dēļ VENTUS S1 EVO2 SUV atbilst gan sniegtspējas, gan vides prasībām. Sniegtspējas maksimizēšana uz sausa seguma pateicoties optimizētajai bloku cietībai.
Hankook Ventus S1 evo2 SUV ir jaunas riepas ar daudz rādiusu protektoru, kurš, pateicoties karkasam, kas sastāv no diviem slāņiem viskozes, maksimizē kontakta laukumu jebkādos apstākļos. Pateicoties jaunajam gumijas sastāvam tiek palielināta saķere un vilkme uz slapja ceļa, savukārt dzesēšanas sistēma ar “spurām” rievu apakšdaļā uzlabo vadāmību un pagarina riepas kalpošanas laiku.
Ribas, kas izvietotas ārējā sekcijā, kombinācijā ar trīs slāņu bloku dizainu, nodrošina riepas un trases kontakta laukuma palielināšanos protektoram nodilstot, kā arī optimizē vilkmi visā riepas ekspluatācijas periodā.
Optimizētā gumijas sastāva molekulāra sistēma ar Silica komponentu nodrošina paaugstinātu saķeri ar mitru ceļa segumu, lielāku riepas nodilumizturību un maksimālu karstumizturību.
Uzlabotu siltuma izkliedi, kas ietekmē vadāmību, tiek nodrošināta optimizēta dzesēšanas sistēma – protektora rievās ir izvietotas speciālas “spuras” un padziļinājumi sanu malās, kas rada gaisa plūsmu.
VENTUS S1 evo2 SUV radīta, izmantojot DTM tehnoloģijas.
VENTUS S1 evo2 SUV radīta, izmantojot DTM tehnoloģijas.
![]() |
Hankook Ventus S1 evo2 SUV K117A 235/55 R17 |
Vērtējums Rekomendējamas |
Gute Fahrt: 235/55 R17 izmēra krosoveru vasaras riepu tests |
||
Dzesēšanas sistēma
Paātrina ūdens novadīšanu un uzlabo siltuma izvadi pie lieliem ātrumiem
Aqua braukšanas kontrole
Paātrina ūdens novadīšanu un uzlabo siltuma izvadi pie lieliem ātrumiem
Aero - dinamiska sānu konstrukcija
Īpaši veidotā sānu konstrukcija, ar taisnstūra bedrītēm, minimizē trokšņu un vibrācijas līmeni, braukšanas laikā samazinot gaisa turbulenci.
Starpdzesētājs
Kontrolē uzkaršanu
Vizuāla savērsuma sistēma (VAI)
Vizuālā savērsuma (VAI) indikatoru sistēma nodrošina vieglu riepas savērsuma pārbaudi.
Trīsslāņu bloks
Palielinoties riepas nodilumam, uzlabojas vilkmes efektivitāte!
Pirms lietošanas | Pirmās pakāpes nodilums | Otrās pakāpes nodilums |
Kontakta Kontakta |
||
Ārējo ribu bloku pakāpjveida sakārtojums ir izstrādāts, lai palielinātu riepas saķeres virsmu ar segumu, palielinoties nodiluma koeficientam. |
Riepas sastāva tehnoloģija
Pievienojot optimizētu šķērssaišu sistēmu un polimēru ar augstu stirēna saturu, tiek uzlabota histerēze, kalpošanas ilgumu, rites pretestība un sniegums uz mitra seguma.
Struktūra
Kontrol tehnoloģija - tā ir Hankook Tire tehnoloģiju filozofija, kas atspoguļo koncepciju, ka riepai braukšanas laikā ir nevainojami jākontrolē mijiedarbība, starp vadītāju, automobili un ceļu. Tai atrasts pielietojums tādēļ, lai Hankook Tire produkcija patērētājiem nodrošinātu maksimālas prioritātes un vislabāko auto vadīšanas pieredzi braukšanas drošībā, komfortā, vadāmībā, efektivitātē un draudzīgumā pret apkārtējo vidi
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Izpildījums | Drošība | Komforts | Ekoloģija |