Vredestein izstrādā un ražo premium klases riepas plašam automobiļu spektram un jebkuriem klimatiskajiem apstākļiem

 

Ultrac Cento – riepas premium segmentam. Šo riepu izveidē svarīgākais uzdevums, kuru sev uzstādīja uzņēmums Vredestein, bija drošības un apkārtējai videi labvēlīga ārējo trokšņu līmeņa nodrošināšana.

Ultrac Cento riepas – elegantas un klusas vieglo automobiļu vasaras riepas, kas garantē komfortu un lielisku efektivitāti gan uz sausa, gan mitra ceļa seguma. Cento riepas savu nosaukumu ieguva par godu Vredestein zīmola 100 gadu pastāvēšanai. 

Riepu profila un sānu izveidē atkal piedalījās itāļu dizaineru aģentūra Giugiaro Design, padarot riepas vēl pievilcīgākas.

Giugiaro dizains

No 1997. gada Vredestein aktīvi sadarbojas ar pasaulē pazīstamo itāļu dizaina biroju – Giugiaro Design. Giorgetto un viņa dēls, talanta un ietekmes mantotājs – Fabrizio Giugiaro, ļoti ietekmējuši gan Vredestein zīmolu, gan produkciju. Šīs unikālās zīmolu alianses abas puses bauda sadarbības augļus arī šobrīd. Pateicoties sadarbībai ar Giugiaro, zīmols Vredestein ir attīstījies un ieņēmis vietu Eiropas Premium zīmolu riepu nišā, turklāt, par tā stūrakmeņiem kļuvusi drošība un dizains

Dizaina birojs Giugiaro Design izstrādājis unikālu Ultra High Preformance klases riepas protektora un sānu malu zīmējumu. Protams, kompānijas inženieriem izšķirošā īpašība ir riepas drošība, taču jāatzīmē, ka Vredestein riepām allaž drošība un dizains gājuši roku rokā.

Neatkarīgo ekspertu testi


adac 2013
Vredestein Ultrac Cento 225/45 R17 (2013)
Vērtējums
3.VIETA

ADAC:
ADAC vasaras riepu tests (2013)

Tehnoloģiskie risinājumi

«–SW» marķējums uz riepu sāniem liecina par to, ka Vredestein Ultrac Cento atbilst stingrākajām Eiropas prasībām attiecībā uz trokšņu līmeni un saķeres līmeni uz mitra ceļa seguma. Komforts un zems trokšņu līmenis bija svarīgākie aspekti šo izcilo jauno Vredestein riepu izveidē.

Dizains
Šo riepu dizaina pamatā ir formula „jo mazāk, jo labāk”, kas akcentē minimālismu, eleganci un, kas vissvarīgākais, funkcionalitāti. Svītrojums divās centrālajās, cirkulārajās rievās izceļ plūstošo protektora zīmējumu, bet indekss Y norāda uz to, ka riepas var izmantot līdz 300 km/h lielam ātrumam. Vārdu sakot, Vredestein Ultrac Cento – tās ir ideālas riepas ērtiem, “gudriem” automobiļiem ar augstu efektivitāti, kas paredzēti lielu attālumu veikšanai. 

Uzsvars uz apkārtējo vidi
Spriežot pēc izsmeļošajiem testiem, Vredestein Ultrac Cento riepu trokšņu līmenis (maksimums – 71 decibeli) atbilst Eiropas standartiem, kas ir spēkā no 2012. gada. Vredestein Ultrac Cento protektora sastāvā ir vairāk kā desmit dažādu veidu gumijas, kas satur unikālo «High Silica» komponentes maisījumu, bez policiklisko aromātvielu piemaisījuma. 

Zema rites pretestība un neliels svars
Vredestein Ultrac Cento riepām piemīt pazemināta rites pretestība, kas padara tās klusākas un efektīvākas. Zema rites pretestība tiek sasniegta, pateicoties speciāli izstrādātam protektora gumijas sastāvam, kas garantē nelielu siltuma daudzuma veidošanos. Riepu kontūra un dziļās rievas tika konstruētas ar mērķi samazināt rites pretestību. Riepu pleci ir mazāki, taču stingrāki, kas uzlabo vadāmību, samazina rites pretestību un nodilumu. Salīdzinot ar citām tās pašas kategorijas riepām, Vredestein Ultrac Cento ir izteikti vieglas. Efektīvu materiālu izmantošana uzņēmumam Vredestein ļāva radīt riepas, kas garantē īstu baudu no brauciena!

Pakāpenisks protektora nodilums komfortam visā riepu kalpošanas laikā
Riepu protektora gumijas maisījuma sastāvs izgatavots tā, lai brauciena laikā izdalītais siltuma daudzums būtu neliels, tajā pat laikā lameles, kas atrodas garenvirziena rievās, nodrošina labu dzesēšanu pat pie lieliem ātrumiem. Protektora nodilums ir ļoti pakāpenisks, kas garantē ilgu riepu kalpošanas laiku. Turklāt, nodilums normālas ekspluatācijas gadījumā nerada negatīvu ietekmi uz trokšņu līmeni, kuru rada riepas. Izturīgā riepu konstrukcija garantē, ka, vadot automobili lielā ātrumā, Vredestein Ultrac Cento saglabā savu formu. Riepas ir ērtas, klusas un saglabā vieglu gaitu visā to kalpošanas mūža garumā. Turklāt, izturīgā mala aizsargā alumīnija disku malas no bojājumiem. 

Efektivitāte uz mitra un sausa ceļa seguma
Jauno riepu izveides procesā, pirms Vredestein deva „zaļo gaismu” to faktiskai ražošanai, laboratorijā, kā arī āra apstākļos, ar tām tika nobraukti attālumi, kas vienlīdzīgi miljoniem kilometru. Šis pedantiskais testu režīms nozīmē to, ka Vredestein Ultrac Cento garantē teicamu drošības un braukšanas kombināciju.

  • Unikālais protektora gumijas maisījuma sastāvs garantē labas gaitas īpašības, kā arī īsu bremzēšanu ceļu.
  • Vredestein Ultrac Cento noapaļotās kontūras tika izveidotas, lai nodrošinātu augstāko komforta līmeni.
  • Stabila centrālā rieva nodrošina papildus vadāmības precizitāti.
  • Protektora sastāvs garantē lielisku bremzēšanu uz mitra un sausa ceļa seguma.
  • Vredestein Ultrac Cento atšķiras ar lieliskiem rādītājiem uz mitra ceļa seguma un saķeres, un paātrinājuma līmeni – tās ir pierādītas un zināmas visu Vredestein riepu īpašības.
  • Četras cirkulārās rievas nodrošina ātru un pastāvīgu ūdens novadīšanu, samazinot akvaplanēšanas risku. Pēc būtības, riepas vienkārši “griež” ūdeni uz ceļa.
 
 
Īpašības Priekšrocības
Minimālisms, elegants profils, ko radījusi Giugiaro Design dizaina aģentūra Svītrojums divās centrālajās, cirkulārajās rievās izceļ plūstošo protektora zīmējumu
Protektora gumijas maisījuma sastāvs ar «High Silica» komponenti   Labas bremzēšanas īpašības
Lieliska saķere uz mitra ceļa seguma
Nesatur policikliskās aromātiskās vielas, labvēlīgas apkārtējai videi
Optimizēta riepu konstrukcija ar mazāku plecu profilu Ļoti ērtas un klusas riepas
Ilgs kalpošanas mūža garums
Zema rites pretestība
Virziena profils ar četrām gareniskām rievām Ātra un vienmērīga ūdens novadīšana, kas samazina akvaplanēšanas risku
«-SW» marķējums uz riepu sānu virsmu Atbilst Eiropas standartiem attiecībā uz trokšņu līmeni un saķeri uz mitra seguma
225/45RF17Y un 225/50RF17Y: pieejamas arī ar VRFC tehnoloģiju Riepas RunFlat: pat spiediena krišanās gadījumā šīs riepas var „izturēt” pārvietošanos līdz 80 km/h ātrumam
 
 
« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis