Vredestein izstrādā un ražo Premium klases riepas plašam automobiļu spektram un jebkuriem klimatiskajiem apstākļiem.
Ultrac Vorti riepas – tās ir īpaši augsti efektīvas Ultra High Performance klases riepas, kas paredzētas visaugstākā segmenta tirgum.
Riepas tika izstrādātas ciešā sadarbībā ar itāļu dizaina kompāniju Giugiaro. Ultrac Vorti izsmalcinātais zīmējums un asimetriskais profils piedod tām ekstremāli sportisku un unikālu ārējo izskatu. Riepas izceļas ar lieliskiem saķeres rādītājiem, vadāmību un komfortu, kā arī bremzēšanas īpašībām gan uz sausa, gan mitra ceļa seguma. Pateicoties inovatīvo tehnoloģiju izmantošanai, riepas ir pārsteidzoši klusas.
Bez pamata izmēriem Ultrac Vorti ir pieejami varianti uzstādīšanai uz aizmugurējā tilta, kas atšķiras ar adaptētu profilu un īpaši izgatavotu struktūru, un ir paredzētas, pirmkārt, sportiskiem automobiļiem ar dažāda izmēra riepām uz priekšējā un aizmugurējā tilta. Tieši tāpēc, ka priekšējās riepas atbild par lielākās daļas ūdens novadīšanu uz mitra ceļa seguma, aizmugurējo riepu galvenais uzdevums – saķeres un stabilitātes uzlabošana.
No 1997. gada Vredestein aktīvi sadarbojas ar visā pasaulē pazīstamo un vadošo itāļu dizaina biroju - Giugiaro Design. Giorgetto un viņa dēls, un sekotājs Fabrizio Giugiaro ļoti ietekmēja gan zīmolu, gan Vredestein produkciju. Abas šīs unikālās zīmolu alianses puses plūc sadarbības augļus arī šodien. Pateicoties sadarbībai ar Giugiaro, zīmols Vredestein, kura galvenās iezīmes ir drošība un dizains, ir attīstījies un ieņēmis premium zīmolu nišu Eiropā.
Dizaina birojs Giugiaro Design izstrādāja Ultra High Performance klases unikālu protektora zīmējumu un riepu sānus. Bez šaubām, uzņēmuma inženieriem galvenais faktors ir produkta drošība, bet Vredestein drošība vienmēr iet roku rokā ar dizainu.
Dizains
Protektora ārējais izskats un Ultrac Vorti riepu sānu sieniņas tika izgatavotas ar mērķi uzsvērt to sportiskumu. Divu gareno rievu ārējām sieniņām piemīt dubults slīpuma leņķis. Viens no tiem – 45 grādi – paredzēts, lai sasniegtu lielu sānu bloku stabilitāti un labāku sānu spēku iedarbības kompensēšanu līkumos. Bez tā, sānu rievām piemīt 10 grādu slīpuma leņķis vienmērīgas rites nodrošināšanai, nevienmērīga nodiluma novēršanai un zema riepu trokšņu līmeņa saglabāšanai. Īpaši bultveidīgi protektora elementi uzlabo riepu virziena stabilitāti.
Četru rādiusu kontūra
Atšķirībā no biežāk sastopamo trīs rādiusu kontūrām, Ultrac Vorti riepām piemīt četru rādiusu kontūra, kas tika izgatavota kontakta laukuma palielināšanai un vienmērīga spiediena sadalīšanai tajā. Veicot pagriezienus, uz riepu ārējiem pleciem iedarbojas lielāka slodze, kas noved pie kontakta laukuma formas izmaiņām un virsmas spiediena sadalīšanas. Uzlabotā riepu kontūra nodrošina lielisku ceļa līkumu izbraukšanu.
Protektora asimetriskais zīmējums
Riepām ir asimetrisks protektora zīmējums, ko speciāli izstrādāja uzņēmums Vredestein, lai uzlabotu riepu ārējā pleca kontakta līmeni ar ceļa segumu un nodrošinātu lielus sānu spēkus, manevrējot pa labi vai kreisi. Savukārt tas pozitīvi ietekmē vadāmību.
Ultrac Vorti riepas atšķiras ar bloku sarežģītu asimetrisku izkārtojumu protektora plecu zonā. Kopā ar optimizētu rievu leņķi plecu zonā, tas samazina trokšņu līmeni. Pateicoties relatīvam bloku sajaukumam iekšējās un ārējās plecu zonās, tiek novērsta skaņas viļņu pastiprināšanās varbūtība. Tas padara riepas vēl klusākas ne tikai uzreiz pēc pirkuma, bet visa to kalpošana laika garumā.
Iezīmes | Priekšrocības |
Protektora zīmējums un sāni no Giugiaro | Uzsvērts unikālais sportiskais izskats |
Speciālas riepas aizmugurējam tiltam ar platām , garenām svītrām un papildus šaurām, garenām rievām. | Optimāls balanss starp priekšējo un aizmugurējo tiltu uzlabotai saķerei |
Sastāvā liela Silica (OSP) koncentrācija | Uzlabota saķere un vadāmība uz mitra un sausa ceļa seguma |
Elastīgi punkti protektora vidējā daļā | Zema rites pretestība un īsāks bremzēšanas ceļš uz mitra ceļa seguma |
Optimizēts, plats protektora zīmējums | Zems trokšņu līmenis |
Platas, pagarinātās rievas | Lieliska ūdens novadīšana |
Četru rādiusu kontūra | Lieliska saķere un vadāmība vienlaicīgi ar vienmērīgu nodilumu |