Auto Motor und Sport: 255/55R18 izmēra vasaras riepu tests (2013)



Auto Motor und Sport: 255/55R18 izmēra vasaras riepu tests (2011)Vācu izdevuma Auto Motor und Sport eksperti salīdzina 255/55R18 izmēra astoņu modeļu bezceļu riepas.

Vasaras riepas, pirmkārt, ir paredzētas, braukšanai pa sausu un mitru asfaltu, bet tām jāuzrāda labi rezultāti arī bezceļos. Par to, kā ar tiem tiek galā atšķirīgas riepas, netieši norāda to ātruma indekss. Par līderi bezceļa apstākļos kļuva modeļi ar indeksu Y (līdz 300 km/h: Bridgestone, Dunlop, Goodyear, Michelin, Continental, Pirelli un Vredestein ) un W (līdz 270 km/h: Continental, Pirelli un Vredestein), kuriem vieglāk vilkt smagos automobiļus pa grants ceļiem.

Visas šīs riepas ir paredzētas braukšanai pa asfaltu, un ietilpst lielu, jaudīgu krossoveru rūpnīcas komplektācijā. 255/55R18 W/Y izmēra riepas, kuras testēja Auto Motor und Sport, tiek komplektētas ar daudziem tāda tipa automobiļiem: BMW X5, Mitsubishi Pajero, Kia Sorento, Porsche Cayenne, Range Rover Sport, Volvo XC 90 un VW Touareg, kā arī testos izmantoto Mercedes ML un tā radinieku G un GL.

Auto Motor und Sport: 255/55R18 izmēra vasaras riepu tests (2011) Auto Motor und Sport: 255/55R18 izmēra vasaras riepu tests (2011) Auto Motor und Sport: 255/55R18 izmēra vasaras riepu tests (2011) Auto Motor und Sport: 255/55R18 izmēra vasaras riepu tests (2011)

Bezceļi
Cilvēks, kurš iegādājies šādu automobili, protams, nevēlas iestrēgt uzreiz pēc nobraukšanas no ceļa. Un šeit galvenie nosacījumi normālai kustībai uz priekšu ir sausi laikapstākļi tāpēc, ka slidenos un blīvos dubļos par sevi liek manīt riepu ceļa protektora zīmējums. Visas riepas uzrādīja labus rezultātus testos, kuros tika pārbaudīts tas, cik daudz smilšu un grants tiek izgrūsts no kontakta laukuma, turklāt, Continental, Pirelli un Toyo nedaudz atrāvās no pārējiem. Atšķirība tomēr nebija pietiekami pamanāma, lai veiktu izvēli, balstoties tikai uz šiem testiem.

Sauss un mitrs asfalts
Atšķirība kļuva daudz redzamāka bremzēšanas efektivitātes testos. Labākajām riepām (Dunlop), lai pilnībā apstādinātu automašīnu, kura pārvietojās ar 100 km/h lielu ātrumu, bija nepieciešami nieka 52.1 metri, tikmēr sliktākajām riepām (Toyo) Mercedes automobili pilnīgi apturēt izdevās tikai pēc 59.3 m. Uz mitra ceļa seguma īpaši iepriecināja Dunlop un Goodyear riepas, kas lieliski tika galā ar automobiļa lielo svaru, novēršot nepietiekamu manevrētspēju, un papildus nodrošinot vadāmības vienkāršību un precizitāti. Pirelli un Vredestein nedaudz atpalika, tā kā pieļāva priekšējo riteņu saslīdēšanu līkumos.

1.    Goodyear Eagle F1 Asymmetric SUV  Auto Motor und Sport vērtējums: Īpaši ieteicamas
Goodyear-Eagle-F1-SUV

+ Ļoti labi testu rezultāti uz mitra ceļa seguma.
+ Teicamas braukšanas ērtības.
+ Zema rites pretestība.
+ Zems trokšņu līmenis.

 - Vāja vilkmes spēja smiltīs.
2.    Dunlop SP QuattroMaxx Auto Motor und Sport vērtējums: Īpaši ieteicamas
Dunlop-SP-Quattromax 

+ Īss bremzēšanas ceļš uz jebkura ceļa seguma.
+ Laba vadāmība jebkuros apstākļos.
+ Teicams braukšanas komforts.

 - Paaugstināta rites pretestība.
 3.     Continental ContiCrossContact UHP Auto Motor und Sport vērtējums: Īpaši ieteicamas
Continental-Cross-Contact-UHP 

+ Ļoti laba braukšanas kvalitāte jebkuros apstākļos.
+ Teicams braukšanas komforts.
+ Laba caurejamība bezceļos

 

 

- Augsta rites pretestība.
- Salīdzinoši garš bremzēšanas ceļš uz mitra ceļa seguma.

4.   Pirelli Scorpion Verde
Auto Motor und Sport vērtējums: ieteicamas
Pirelli-Scorpion-Verde

 

+ Ļoti laba vadāmība uz sausa ceļa seguma.
+ Teicams braukšanas komforts.
+ Zema rites pretestība.
+ Laba vilkme uz smilts un grants.

 

 - Salīdzinoši garš bremzēšanas ceļš uz mitra un sausa ceļa seguma.
5.    Vredestein Ultrac SUV Sessanta 
Auto Motor und Sport vērtējums: ieteicamas
Vredestein-Ultrac-SUV-Sessanta

 

+ Laba vadāmība uz sausa ceļa seguma.
+ Īss bremzēšanas ceļš uz sausa ceļa seguma.
+ Teicama noturība pret akvaplanēšanu.

 

 

- Garš bremzēšanas ceļš uz mitra ceļa seguma.
- Augsta rites pretestība.

6.  Michelin Latitude Sport Auto Motor und Sport vērtējums: ieteicamas
Michelin-Latitude-Sport

+ Lieliska vadāmība un īss bremzēšanas ceļš uz sausa ceļa seguma.
+ Ļoti zema rites pretestība.

 

- Garš bremzēšanas ceļš uz mitra ceļa seguma.
- Vāja vilkme smiltīs.

7.    Toyo Proxes T1 Sport SUV Auto Motor und Sport vērtējums: Ieteicamas
Toyo-Proxes-T1-Sport-SUV

+ Laba vadāmība un īss bremzēšanas ceļš uz sausa ceļa seguma.
+ Laba vilkme smiltīs.
+ Teicams braukšanas komforts.

 

- Garš bremzēšanas ceļš uz mitra ceļa seguma.
- Salīdzinoši augsts trokšņu līmenis.

8.   Bridgestone Dueler HP Sport Auto Motor und Sport vērtējums: Ieteicamas
Bridgestone-Dueler-H-P-Sport 

+ Laba vadāmība uz sausa ceļa seguma un bezceļos.
+ Teicama noturība pret akvaplanēšanu.

- Garš bremzēšanas ceļš uz mitra ceļa seguma.
- Augsta rites pretestība.

 

 

« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis