Sadarbībā ar apavu zoļu ražotāju Hankook ir radījis divas jaunas konceptriepas



Riepu ražotājs Hankook un apavu zoļu ražotājs Vibram apvienojās, lai kopīgi realizētu kopējo starpnozaru projektu, kura rezultāti tika prezentēti Frankfurtes autosalonā.
Daudzējādā ziņā Hankook un Vibram ir ļoti līdzīgi. Abām kompānijām ir vairāk nekā 70 gadu ilga pastāvēšanas vēsture, abām pieder globāli produkcijas izplatīšanas tīklu un abas mērķtiecīgi ievieš inovācijas katra savā nozarē. Turklāt maksimāla saķere ir abu uzņēmumu specializācija.
Radot konceptuālas riepas šī kopprojekta ietvaros, Hankook lika lietā Vibram ''hiperfunkcionālo'' dizainu, no savas puses ļaujot Vibram kā partnerim pielietot apavu izgatavošanā visjaunākās riepu tehnoloģijas. Kopumā Frankfurtē tika prezentēti pieci jauni produkti - divas jaunas apvidus auto konceptriepas (DynaMIX un DynaSTRYKE BKL) un trīs jauni apavu modeļi.

12038813 1069664049712752 3820799171287276787 o 12006438 1069664129712744 6895221097988919053 o

Radot DynaMIX un DynaSYNC, Hankook dizaineri ''aizņēmās'' elastīgus blokus no Vibram tūrisma apavu zolēm. Šie bloki ir veidoti tā, lai spētu mainīt savu konfigurāciju kontakta laukumā, ātri pielāgojoties nelīdzenām virsmām. Vienlaicīga vairāku slāņu izmantošana ļauj radīt dažādas dizaina variācijas. Hankook DynaMIX ir izgatavotas, pielietojot Vibram autortehnoloģiju Ultra-light 3D Cocoon Technology - blokos tiek iestrādātas neilona šķiedras, kuras, sadalot vilkmes spēku lielākā laukumā, padara riepas triecienizturīgākas. Turklāt samazinot sānu daļu masu, līdztekus tika uzlabots vilkmes spēks, kā arī bloku noturība un elastība. Protektora raksts ir veidots bezceļa apstākļiem, savukārt atsevišķu bloku dizains tika optimizēts, lai varētu uzlabot braukšanas īpašības. Riepu virsma tika nopulēta, kas, Hankook ekspertuprāt, labvēlīgi ietekmē vadāmību uz slapja ceļa seguma un kontroli pie lieliem ātrumiem. Un visbeidzot ir jāpiemin, ka riepas sānu daļās ir papildu padziļinājumi, kas padara visu konstrukciju elastīgāku un veicina labāku enerģijas izkliedēšanu trieciena brīdī.

Savukārt DynaSYNC protektora raksts aizgūts no populārās Carrarmato zoles ar mērķi uzlabot saķeri kalnainā apvidū. Bišu šūnas atgādinošā struktūra atgrūž akmeņus, novēršot iespējamos bojājumus un vienlaikus uzlabojot amortizāciju. Sānu daļu krāsa ir variējama, un to var piemeklēt katrai mašīnai individuāli. Hankook pārstāvji atzīmēja, ka sānu daļu divslāņu konstrukcija paaugstina bloku cietību, novēršot plaisu veidošanos un samazinot deformāciju ātru manevru laikā.

''Šis projekts ideāli iemieso mūsu vēlmi konsekventi investēt jaunajās tehnoloģijās'', uzsvēra Hankook vicepriekšsēdētājs un ģenerāldirektors Sin Hva Su (Seung Hwa Suh).

« atpakaļ




hankook
vredestein
nexen
maxxis