NEXEN N6000 255/45/18R 103Y, HankookMasters.lv
14565
NEXEN N6000
E
Расход топлива
Сопротивление качению – это энергия, которая теряется впустую за счет соприкосновения шины с дорожным покрытием. Чем ниже сопротивление качению, тем меньше расход топлива и эмиссия газов.
A
Класс A- наименьшее сопротивление качению (меньший расход топлива и эмиссия газов).
G
Класс G- наибольшее сопротивление качению (больший расход топлива и эмиссия газов).
C
Сцепление с мокрым покрытием
Уровень сцепления показывает способность шины «прилипнуть» к мокрому дорожному покрытию. Шины с отличным уровнем сцепления отличаются наиболее коротким тормозным путем.
A
A klase- augstākais saķeres līmenis.
G
G klase- zemākais saķeres līmenis.
73db
Уровень шума
Шум, который производят шины, измеряется в децибеллах.
Одна черная волна- самый низкий уровень шума.
Три черные волны- самый высокий уровень шума.
€ 98.10
€ 392.40 за 4 шт.

Получить консультацию по продукции

Nexen - первая шинная компания, основанная в Корее.

NexenTire уже 60 лет является уважаемым лидером в шинной промышленности.

На сегодняшний день южнокорейская компании Nexenзанимает 23-е место в мире среди производителей шин по данным 2014 года.

Скоростной индекс:
Y = max. 300 km/h
Индекс нагрузки:
103 = max 875 kg
Run Flat:
На складе:
2
Условия доставки:
3 дня

Virziena vasaras riepas
 
 
 
 

Vairāk kā 70 gadus uzņēmums NexenTire ražo kvalitatīvu produkciju, izstrādājot un pielietojot ražošanas procesā inovatīvas metodes un tehnoloģijas.

 

Radiālās riepas N6000 – tās ir UHP klases vasaras riepas, izgatavotas tieši sportisku automobiļu un sportisku kupeju vadītājiem vilkmes nodrošināšanai uz mitra un sausa ceļa seguma. N6000 riepu protektoram ir īpašs, augsti efektīvs gumijas maisījuma sastāvs, kas nodrošina uzlabotu vilkmi uz sausa ceļa seguma. Vienlaicīgi, virziena protektora zīmējums uzlabo vilkmi arī uz mitra ceļa seguma

«Good Design Award» apbalvojums
Šis apbalvojums, kuru piešķir kompetenta žūrija, kas specializējas noformējuma, funkcionalitātes, izmantojamo materiālu un ekonomiskā izdevīguma jautājumos, tiek piešķirts produkcijai, kuras dizainu atzīst par lielisku. Apbalvojumu kopš 1985.gada pasniedz katru gadu.

Protektora galvenās iezīmes

Neskatoties uz nedaudz atturīgo V-veida simetrisko virziena protektora zīmējumu, N6000 riepas atšķiras ar daudziem interesantiem un inovatīviem risinājumiem. Šim modelim ir palielināts kontakta laukums, ko izdevās sasniegt pateicoties OBCS tehnoloģijām – Optimized Belt Contour System. Riepu protektora zīmējumam ir dubultā centrālā riba, kas atšķiras ar viengabalainu un stingru konstrukciju. Tādējādi ir izdevies izveidot riepas, kurām piemīt precīza un ātra reakcija uz stūrēšanu, kā arī nodrošināt lieliskus virziena noturības rādītājus. Savukārt V-veida virziena kanāli nodrošina ūdens novadīšanu no kontakta laukuma un lielisku saķeri, braucot lielā ātrumā. Plecu zonas arī ir aprīkotas ar ūdens novadīšanas kanāliem, ļaujot pastiprināt riepu sānu cietību, kas ,savukārt, ļāva uzlabot vadāmību.

Šis modelis atšķiras ar lieliskiem vilkmes un saķeres rādītājiem lietus apstākļos. Tas ir panākts pateicoties ūdens drenāžas sistēmai, kas sastāv no četrām platām rievām, kuras ir izvietotas visā protektora garumā. Ūdens novadīšanas sistēmas papildus efektivitāti veicina daudzie šķērsvirziena kanāli, kas veidoti elipses formā. Šādas formas kanāli palīdz palielināt ūdens novadīšanas ātrumu no kontakta laukuma.

Plati, taisni kanāli
Četri kanāli nodrošina ūdens novadīšanu un noturību pret akvaplanēšanu uz mitra ceļa seguma.
Šķērsvirziena kanāli
Lieliska noturība pret akvaplanēšanu pat pie lieliem ātrumiem.
Centrālā riba
Centrālās ribas nepārtrauktā saskare ar ceļu nodrošina stabilitāti pie lieliem ātrumiem un lielisku reakciju uz stūrēšanu pat ekstremālās situācijas.
Neregulāri izkārtoti piecu veidu bloki
Optimāls risinājums trokšņu un vibrāciju samazināšanai
Cieta plecu bloku konstrukcija
Stabilitāte līkumos, uzlabota vadāmība.
{php} {/php}


hankook
vredestein
nexen
maxxis